junius 15-17

2009.06.18. 14:32

Hello!

Na kicsit huzos volt az elmult par nap, most is felkeltem 6kor, hogy legyen idom netezeni. Kezdjuk szepen sorjaban! :)

Hetfon reggel elkezdodtek a treningek, hogyan banj a gyerekekkel, mire kell figyelni, hogyan keruld el konfliktusokat, kulonbozo treningek, mas es mas helyeken, kozben ismerkedes a taborral, es a felugyelokkel. Hihetetlen, kezunkbe adtak egy heti programot, de nem tudom, azert otthon nem nagyon mukodik ez sztem, h 3nap telet el, es most nezem, tenyleg minden pontosan megy, nincs fennakadas, 200an vagyunk, pont mindenre annyi ido van, amennyit megterveztek, ez nekem tetszik! Szoval delelottonkent foleg ezek mennek, aztan irany a kajalda, ahol mindig ugy kell leulni, h van 22asztal, huzol egy szamot, es igy mindig ismerkedsz uj emberekkel. A etel nekem nagyon bejon, foleg a reggeli, zabpehely, tej kakao, gyumolcs, vmi szendvics, vagy tojas virsli.... szoval van valasztek! ebed is jo, az adag is boven eleg,  ugye melitettem, hogy az ebed es a vacsinal ott van meg plusszba  a Vitamin-Zoldseg sarok!:) Delutanonkent kisebb csoportokra oszlunk, altalaban, es mindenki keszul a sajat dolgara, takaritottam a kosarpalyat, gyuruket tettem fel, ellenoriztem a labdakat, meg ilyenek, segitettem masoknak, szal teli az ido, na de unatkozni nem hagynak minket!!! :) este mindig van program, vasarnap tabortuz volt, hetfon elmentunk bowlingozni, kb 40palya volt egymas mellett (tipikus amerika) nekem tetszett, meg ugye kicsit tudok is bowlingozni, tehat elveztem, aztan az elso jatekot en nyertem, 110korul guritottam, ami annyira nem nagy, na mind1, a kovetkezo korben jottek a hulyesegek!:) csak bal kezzel, csak hattal, ket kezzel, tok vicces volt! kedden este moziba vittek bennunket, Hangover-Masnaposak azt hiszem a magyar forditasa, that was AWESOME!!!!!!!!!!!!:) nem ertettem meg csak a 80%-at, de te jo eg, reg nem lattam ebben a kategoriaban ilyen jo filmet!!! ezzel poenkodunk ket napja! Mozi utan bementunk a Meijer-be, hatalmas szupermarket, gondoltam nem egy Walmarkt, de sztem egesz jo, van minden, persze hogy a sportosztalyon kotottem ki, na es NCAA(amerikai egyetemi kosar) cuccokat talaltam, tok olcson 15dolcsi egy tok jo kosaras gatya, polo 10 dolcsi,de nem vettem semmit, csak egy ragogumit!:) elvegre nem koltsem el a penzem egybol!:) Jo volt latni, h szinte csak a helyi csapatok cuccai voltak ott, michigan-i egyetem, plusz a detroit pistons cuccai! Tegnap este BASEBALL meccsen voltunk, a KALAMZOO KINGS csapatat neztuk meg, az van legkozelebb, ami nagyobb varos, 4.-5. osztaly lehet, de nagyon tetszett, tok jo volt a hangulat, azert egesz nagy lelato volt, jo volt nagyon, elmagyaraztak a szabalyokat, nekem meg tetszett is! 

A tabor hatalmas, 3resze van, egy lanyoknak 4-8hetre, egy fiuknak 4-8hetre, meg van egy 2hetes tabor, felvaltva, fiu csaj, van nemi kozos hely, mint a kajalda, meg az iroda, plusz egy ket sportpalya, de maugy elszeparalt, mi a fiuban vagyunk elszallasolva, vagynk vagy 10en egy hazban, tok jo a hangulat! Imadom oket! Jamie az angol srac, Alex ausztraliabol, Clint szinten, Andrew, Coty, Michael Amcsibol! szal nagyon jo minden, tartottam mar proba edzest is, egesz jol ment, mondta a csapatsporteert felelos, h jo lesz, beszeljek hangosabban, es ne aggodjak az angol miatt, teljesen jo lesz!:) Kezdek belejonni! rengeteget jatszunk, haverkodunk, de mondom a lenyeg, nincs idonk unatkozni, mindig van valami jo program, ami kotelezo, szoval ertik itt a dolgukat! huu kb ennyi, most megyek tusolni,,mert aztan megyek zaszlo felhuzasra, meg reggeli!!!!!!!!!!!:) megyek kirugom az agybol Jamie-t!!! Kepeket csinalgatok, de meg nem volt idom felpakolni oket, de igyekszem tenni par napon belul!!! Ma csak ide irtam, mailezni nincs idom! Jok legyetek!!!!!  

A bejegyzés trackback címe:

https://summerintheusa.blog.hu/api/trackback/id/tr811193366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shokatear 2009.06.18. 15:08:37

PÖRÖGJ, GERY! :D már csak a képek hiányoznak (tudom, h rajta vagy a témán) h teljesen el tudjam képzelni az egészet amit leírsz. Kiváncsi vagyok h az amcsi gyerekek mikor fognak szétszedni téged :D

cita 2009.06.18. 20:35:12

köszi a pár sort. tök jó olvasni az élményeket és hogy könnyen megy a beilleszkedés. nagybetű , ékezet kevés.oké! az egy kicsit aggaszt, hogy amit kérdezek tőled már nem is válaszolsz.tudom sokan olvassák,de egy személyes szó anyádnak , SOK! SZERINTEM, először a cipők és a papucsok felé kellene kacsintgatnod. MIKET kaptok ebédre és vacsira? elég a motyó amit kivittél? Hát a tervezést , napi- heti - havi beosztást eltanulhatod! már megérte! Milyen az időjárás és hány fok van. Holnap megint úton leszek és késő délután fürdök Kerekdombon, egy kis RETRÓ fürdőben.Csak ha előre megbeszéljük akkor tudok egy az egyben v. hétvégén veled élesben beszélni. Van a szobátokban NET. szOMBAT 15-16 KÖZÖTT . Neked jó? A táborban van autómata v. valami , ahol egy kis édességet, ücsit lehet kapni.mára ennyi, lassan megyek aludni . még bevágok egy kis sárga dinnyét. puszika-gerige

zelvano 2009.06.18. 21:19:49

Szia Gerike!valóban nagyon kiváncsiak vagyunk a képekre....,(én inkább így fogalmaznék)!
v2
süti beállítások módosítása