Hello!

 

kicsit megcsusztam a napokban, ezert elore bocsanat, de persze van magyarazat mindenre!:) Na csutortokon es penteken a taborban befejezodtek a csapatok, avagy a szinek kozotti versenyek, penteken este volt, a nagy utolso megmerettetes, majd tabortuz, utana elvileg alvas, de hat a gyerekeket utolso ejjel nem lehetett leloni sem, ment a nagy rohangalas az egesz tabor teruleten, repultek a vizibombak, uvoltott a zene, mindenki ment es a "kirabolta" a Canteen-t, azt a helyet, ahol ebed utan a gyerkocok kapnak edesseget es uditot, na aznap este rablas volt, de nem is akarmilyen, egyik kiskolok adott nekem egy karton Kit-Kat csokit, mert neki igazabol nem is kell, csak elhozta, csak nem hagyhatta ott!:) Szoval ez ment Penteken este. Na de tortent mas erdekes is penteken.... ugye szombaton lett vege a tabornak, es nekunk elvileg delutan 5tol volt szabad napunk, egeszen vasarnap 5ig, ment  a nagy szervezkedes, ki merre, hogyan, kivel, en Chicago-ba akartam mindenkepp eljutni... Alex baratom addig addig szervezkedett, amig csak sikerult valamit inteznie, kiderult van egy kisteherauto a taborban, amit csak azert bereltek ki, mert a gyerekeknek annyi cucca van, hogy az nem fer be a buszokba, amik mennek vissza Chicago-ba szombaton, mert nem mindenkiert jonnek el a szulok. Na es a taskak tobb mint fele, ebbe a "puttonyos" kocsiba lett pakolva. Alex beszervezett engem sofornek, elmentunk a nagy irodaban, ahol megkerdeztek, hogy bevallalom-e az utat, tudok-e vezetni, meg tudom-e oldani, meg ilyenek... nem akartam nekik mondani, hogy a 2FACE kft-nek milyen melokat csinaltam meg!:) Kicsit paraztam, mert a kocsi nagyobb volt mint gondoltam! :D Legjobban az otthoni hus szalllito autokhoz tudnam hasonlitani!:)  A lenyeg, hogy bevallaltam! Szombat reggel indultunk, kaptam egy bank kartyat takolasra, volt foglalva szallasunk, minden rendben volt, bar GPS nelkul mentunk, de minden szuper volt, Chicago 120merfoldre van a tabortol, jo kis ut volt, vegig autopalyan, annyi volt a gond, hogy a talalkozopont Chicago masik vegeben volt, igy at kellett bumlizni az egesz varoson, igaz van atvezeto autopalya, (Skyway) ami kb 6*6 savos, minimum,volt hogy nagyobb volt a lehajto felhajto savok sokasaga miatt!:) plusz a a ketto kozott az express line, mint pesten a gyorsforgalmi. Na itt egy kicsit megijedtem, de nem volt semmi gond. Nagyon szep idonk volt, es kb 20merfoldrol meglattam a belvaros felhokarcoloit, hat az valami mese volt szamomra, erre vartam miota megerkeztem!:) Na de folyassuk... szoval doben megerkeztunk, lepakoltunk, irany a szallas, ami kozel volt, gyors check in, majd tusolas, es rohanas a vonatallomasra, mely kb 5percre volt, minden oraban indult vonat a belvarosba, a jegyar 5dollar volt, egesz hetvegere, korlatlan utazasra, 45perc volt az ut, emeletes vonattal, kb delutan 4re ertunk be, es az utolso vonat ejfel utan indult vissza a szallasra, bejartuk az egesz belvarost, csodalatos hely, hatalmas epuletek, fantasztikus Millenium Park, bevasarlo utcak, szinte az egeszt bejartuk 5-6ora alatt, majd este 10kor felmentunk a Jonh Hancock epulet tetejere a 94. emeletre, gyonyoru volt a varos! Szerencsenk is volt, mert pont volt egy tuzijatek a kikotobol 22:20kor, szoval meg azt is lattuk onnak fentrol, meses volt!:) utana rohanas vissza a Union Station-re, ahonnan a vonat indult, amjd alvas, es reggel 8kor ujra be a varosba, ahol delig meg setalgattunk egy kicsit meg nezelodtunk. Majd delutan vissza a taborba, de elotte Kalamazoo-ba kellett eljutni, ahol a berelt autot le kellett adni, nagyon elveztem a hetveget, jo volt vegre vezetni, mar hianyozott, a kocsi szuper volt, szinten elmeny volt, na es Chicago!!! Hetfon pedig vissza a taboreletbe, megjottek az uj 4hetes gyerekek, az elso ket hetben csak besegitunk, szoval most laza ket het kovetkezik, szombatra kaptam szabadnapot, Tommy meghivott hozzajuk, O megy haza, es mondta ha van kedvem tartsak vele, anyukaja keszit valami finomat, meg mozi, egy kis shopping, plusz a Public Enemies c. Johnny Depp Filmet ott forgattak, es mondta, hogy azt is megmutatja. Szoval szuper egy nap lesz!:) Itt tartunk most, hetfon kedden olyan lassu volt a net, hogy nem birtam netezni, alig nyitotta meg az oldalakat, most valamivel jobb.  na most megyek aludni!

Jo reggelt mindenkinek!!!!:)

Hello Chi-town!

Sears Tower

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://summerintheusa.blog.hu/api/trackback/id/tr571262253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shokatear 2009.07.23. 21:32:11

Chicago = "New York" kicsiben. Elmondhatod azt amit kevés európai ember: vezettél egy GMC-t! :D

slates 2009.07.25. 12:35:02

@BRaMo: Ugyanez jött le nekem is :) De hát mit várunk, Amerikában szinte minden nagyváros ugyanolyan...
Mondjuk a kis csatorna az nagyon korrekt

slates 2009.07.28. 15:00:19

Offtopic: Hey. Most kaptam az értesítést, hogy csomagod fog érkezni hamarosan :) egy farmer nadrág lesz majd. a cím meg van, még pluszba ráíratom a teljes neved, meg hogy Jerry, HUngary :)
írj hogy okés-e. tsa
süti beállítások módosítása