Augusztus 1-5

2009.08.06. 05:46

Sziasztok!


Huuu, mennyi minden tortent.... raadasul mar augusztus van! Juppi!:) Vasarnap megint szabadok voltunk (utoljara), Jared, az egyik amcsi srac felajanlotta, hogy van egy szabad hely a kocsijaban, ha akarok akkor tartsak veluk Michigan City, ahol van egy egesz jo kis Outlet! Hat persze, hogy mentem, gyorsan csekkoltam a neten milyen boltok vannak.... nem rossz valasztek... GAP, Calvin Klein, Nike, Adidas, Puma, Burberry, Hoolister (kedvenc) Old Navy, es meg rengeteg mas. Tapasztalat: Itt az outlet-ben talalsz ugyanugy ezereves darabokat, mint otthon, de keveset, viszont rengeteg idei, tavaszi kollekcio van poton penzert, nevetseges aron, 2Nike polo 20dolcsi, Nike kosaras gatya 15-20dolcsi, rendben nem a legujabb, na de a kosaras gatyak annyira nem a divatra mennek... :) Na meg a tobbi bolt, potom penzert mindent, persze itt is szerncse kell az egyes darabokhoz, de azert itt mindenbol van boven. Sikerult bemennem a Hoolisterbe, ami az Abercrombie & Fitch leanyvallalata, vagy forditva... :) sikerult ropke fel ora alatt 75 zoldhasut eltapsolnom, de ha lett volan tobb, akkor 500 is elment volna. Normalis, rovidnadragok, nem furdogatya, nem is farmer, sima egyszinu, "anyagbol" keszult gatyak tobbfele szinben 15dolcsiert, hat nem hagytam ki, vettem 3at!:) Egy mar van korabbrol Kalamazoo-bol, szal be is fejeztmem a rovidgatya vasarlast, meg vettem egy felso 15dolcsiert, meg egy papucsot 7dollarert! Fun! A tobbi boltban mar csak nezelodtem, vagy be se mentem... :) Szoval a vasarlas Shoppingolassal telt! Meg vasarnap atkoltuztunk a kabinjainkba, elokeszitettunk mindent az Opening Dayre!:) Hetfon szepen lassan elkezdtek potyogni a gyerekek a taborba, ahogyan az eso is! megereztek egymast! ez volt az elso esos Opening day! de nem volt veszes, eppen csak annyira esett, hogy pont lehetett dolgozni! Minden rendben zajlott, amint megjottek a lurkok, az ido kitisztult es hipp hopp 30fok!:) Mondom Koszi!:) A gyerekeim 13evesek atlagosan, van beloluk 14! Ha az elozo kabinom lakoi voltak az ordog fiai, akkor msot ok a SATAN testverei, akik a Foldon elnek!:) Nem volt veluk semmi baj meg.... eddig!!!:) De haladjunk szepen sorjaban, van koztuk 3 darab ADHD-s, ami annyit takar, hogy hiper-szuper-aktiv,rosszabb, mint Batman-Superman-Chuck Norris egyutt! ....nem lehet leloni oket...... hat nekem sikerult!:) Porognek ezerrel, reggel 7tol este 11ig, kemenyek, de jo fejek, es megertoek, szofogadoak, kemenyebb vagyok veluk mint Bilko fotorzs!:) Minden reggel egyutt vagyunk az elso ket foglalkozason! Ennnek orulok, mert jobban megismerjuk egymast, minden reggel mas es mas a program! Voltunk Tubingolni, uszni, Ijaszaton, Csapatsporton...  Ma szerda este van, egesz jo a tabor, orulok ujra, hogy vannak kolkeim!:) Ma egy oran keresztul takaritottuk a kabint, hogy nyerjunk, mert ha sorozatban nyerunk 3szor,akkor a nyeremeny Reggeli az Agyban!!!:) Na a sracok porogtek, mint a mokuskerek, en meg csekkoltam mindent, meg segitettem nekik!!! a 100Pontbol 95kaptunk, igy toronymagasan gyozedelmeskedtunk!!! GO SPARTANS!!!!! jah ez a kabinom neve!!!!:) Szoval holnap megprobaljuk tulszarnyalni,bar nehez lesz!!!:) Mindenki minket akar levadaszni! Jah kaptam egy levelet a heten az egyik elso szezonos gyerkoctol meg a csaladjatol, megkoszontek levelben  a munkamat, es mellekeltek egy 20dollarost! Megtisztelo erzes volt!:) Nem maga penz, hanem, hogy kuldtek nekem levelet, Jerry Farkas nevre!:) Kozben nagyban megy a foci bajnoksag, de sajnos nem allunk valami jol, ugye az elso meccset megnyertuk, na azota buko szeria van.... sorozatban ketszer vesztettunk... :( Oszinten megmondva szarul jatszottunk, bocsi!!:) A gyerkocok mar tudjak a nevem, sokat jatszok veluk,  persze nem a sajat kaninomra gondolok, hanem a tobbi Grove kolokre, ami van szabad idom azt is veluk toltom, mert mar csak 10nap es vege!!!! nem akarom!!!:) Persze azert varom amr, csak most kezdem ugy erezni, hogy: "ez az en taborom!":) Ma este elkezdtuk gyujteni a nagy fadarabokat a tabortuzhoz, ami majd jov7en lesz ejjel, ami a megnyitoja a Color Dayz-nek... huu nagyobb lesz a tuz, mint legutobb!!!:) A kolkok ma este rosszak voltak, mert szo nelkul meglogott 7kozulok, mert allitolag itt voltak a Greenwoods fiuk a "mi" taborunk teruleten es mentek uldozni oket! tisztara, mint a Pal utcai fiuk!:) Na es en epp tusoltam, mas felugyelo eppen nem volt a kabinban, es szo nelkul elhuztak, mint a vadlibak, na de mikor visszajottek, volt ne mulass! elmagyaraztam nekik, hogy rendben van, megertem a szitut, de.... ha ezt megtudja valaki, hogy felugyelo nelkul, ejjel(mert mar sotet volt) engem kirugnak, es viszlat vizum 10evre!!! vagy meg rosszabb ha tortenik valami baleset, mert ugy az ordog nem alszik, plane most, hogy a Satan tesoi itt vannak:), na szoval tortenik valami baj, es nekunk fogalmunk sincs, mi merre hany meter, nekem vege!!!! ejjj, na ezt szepen, ahogy kell kemenyen elmondtam nekik, elegge visszavettek a tempobol... megvontam a csokit toluk holnapra, ha jol viselkednek majd megkapjak kesobb! De aztan mindenkinek mondtam, hogy oke, no para, en benne vagyok mindenben, csak tudassak velem!:) Kicsit haragudtam rajuk!!!:) De mar minden oke!!!
Na szoval most megyek, nem tudom mikor tudom frissiteni a blogot, majd igyekszem a het vege fele!!! Karpotlasul jojjenek a kepek!:)

Udv Mindenkinek!!

Ezek a kepek hetvegerol vannak, Jordan hazanal:

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://summerintheusa.blog.hu/api/trackback/id/tr321291916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shokatear 2009.08.06. 10:09:02

hát... nem szarral gurítotok :D Látszik azért hogy mindenki szeret ott Téged. Csak így tovább! Mire hazajössz eldöntöd, hogy óvóbácsi akarsz majd lenni :D
süti beállítások módosítása