Junius 20-21

2009.06.22. 02:41

Hello!

delutan 5ora van, van egy kis idom vacsora elott, gyorsan frissitem a Blogot!:) Tegnap megjottek a gyerekek csomagjaik. Vannak akik 8hetig itt lesznek, vannak akik csak 4 ill. 2hetre jonnek... penz fuggo, mert egy 4hetes tabor 5000Dolcsi korul van, kemeny, 1milla!huh:) Szokas szerint egy hatalmas kamion erkezett meg, tele hatalmas csomagokkal, komolyan mondom meg bele is ferek kenyelmesen!:) 8-14eves gyerekek jonnek, de en nem tudom, anyu elkuldte nekik a szobajukat, vagy mi??? nehezebbek mint a cementes zsak! na mindegy, kivalogattuk, ki hova, melyik kabinba tartozik, majd traktorral meg potkocsival :) elvittuk oket, es letettuk a hazak ele! hihetetlen volt tenyleg, sajnos kepet nem tudtam csinalni, mert pont lemerult a fenykepezom!:( Itt minden nagyobb!:) Meg takaritas volt meg a tegnapi program, kinti-benti rendrakas, felkeszules az Opening Day-ra!:) megkaptuk a kabin mappat, melyben rovid leiras van a gyerekekrol, ahova be vagyok osztva, 14en vannak, 8-9evesek, pici jellemzes, erdekessegek, mit szeret mit nem, felelmek, gyogyszer, szal minden fontosabb dolog, ez egy tok jo dolog sztem a tabor reszerol, h felkeszulunk amennyire lehet! Jah elfelejtettem emliteni a tabor felepiteset! na most leirom, ill megprobalom!

3nagyobb resz van, 1:Greenwoods(fiuk 4-8het) 2:Lake Of The Woods(lanyok 4-8het) 3: GLEN/GROVE (2het)     A Glen lanyoknak a Grove fiuknak 2hetre, egy helyen van, de valtjak egymast 2hetente, ha lanyok vannak akkor Glen a neve, ha fiuk akkor Grove! Mindenkinek van sajat "zaszlofelhuzo" :) rudja!:) sajat tabortuz, meg minden, palyak azok megosztva vannak, mindenki hasznal szinte mindent! Na engem a Grove-ba osztottak be! de elsonek a Glen indul (holnaptol) igy mi  a "Grove felugyelok" megyunk mindennnap es segitunk GREENWOODS-ban!:) De csak ket hetig, aztan jonnek a sajat kolykeink 2hetig, majd ujra megyunk segiteni, majd uj gyerkocok jonnek 2hetre! Elvileg konnyebb melot kaptam, aztan majd kiderul, szal ket hetig haverokkal alszunk, majd ket hetig gyerkocokkel:) De napkozben gyerekekkel vagyunk, foglalkozast tartunk, felugyelunk.... Azert sztem ez jo! Egy negyedik helyen vagyunk elszallasolva, majd kethetente mindig koltozunk, de okes lesz, tegnap is megoldottam konnyen, mondjuk azt nem tudom, hogy a Draga Egyetlen Anyukam hogyan pakolt be nekem a borondbe, koszonom!!! mert inkabb nem is emlitem, hogy en mennyit birtam belepakolni:) (fele annyit), de megoldottam, az a lenyeg!:) de igazabol minden egyben van,a taborokra ertem, mert nincs se kerites se tavolsag, csak aki itt van, az tudja, mi mihez tartozik!:) Remelem ertheto voltam!:)

Folytatom tovabb, a tegnapi vacsora kozben mellem ult a magyar no, es beszelgettunk, aztan mondta, hogy nyugodtan szoljak ha szeretnek menni vhova, mert ma este raer, es szivesen elvisz akarmerre. Pont jo volt, mert menni akartam a Wal Mart-ba (megfelel piciGeri???) Alex haverom is csatlakozott, de ez a kepeken latszik is!:) Hatalmas Uvegben Hatalmas Uborka.... Amerika... Awesome.... :) Szoval tok rendes volt, nem kert semmit, mondta orul, h segithet, szoljak nyugodtan,ha van valami! Az autoban pedig Mc Haver szolt!!! azt mondja csak ez az egy CD-je van!:) Alex is mondta, hogy milyen rendes emberek szarmaznak Magyarorszagrol!:) Ez volt tegnap, ma meg rohanas-rohanas, holnap nyitonap!!!! utolso simitasok a taborban, egy ket trening, es ennyi! most megyek vacsizni, este nem tudom mit csinalunk de gondolom nem fogunk unatkozni, ahogy eddig sem!

Na ujra itt vagyok vacsi utan... ma este szabad foglalkozas van, mindenki kiprobalhatja a sportagakat, en teniszezni megyek majd... este 10tol meg kosarazunk a sracokkal, van vilagitas a palyanal, szoval nincs akadaly! Azt hiszem ennyit akartam! Minden jo, tenyleg nagyon jol erzem magam, van melo rendesen, de nagyon jo tarsasag van itt, akikkel barmikor lehet szorakozni egy jot, a neheze most jon majd, de sztem nem lesz akkor gaz!
:) Jok legyetek, es remelem mindenkinek teszettek a kepek, amjd igyekszem felrakosgatni neha neha egy-ket jot!!!

Sziasztok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://summerintheusa.blog.hu/api/trackback/id/tr661200145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shokatear 2009.06.22. 10:05:42

Még jó h szereted a hatalmas dolgokat :D
$5000 / 1 hónap? Te tényleg valami sznob környezetben vagy... vagy ez valami spéci sporttábor (lemaradtam)?

slates 2009.06.22. 13:26:06

JÓvan Citri, látom gyorsan tanulsz :) Aztán vigyázz a méretes dolgokkal.

walaki. 2009.06.22. 16:55:36

gerike!!!!:)
látom kint is hozod a formádat.
érezd jól magad,hogy ne legyél olyan egyedül a matekkal megvárlak..:D
jaa és ha már ennyit jársz vásárolgatni, remélem egy kitűzővel meglepsz:)
vigyázz magadra
szöszi sopronból:D

cita 2009.06.22. 20:56:19

köszi a képeket! tipikus amcsi busz.most indul a pörgés, nagyon figyelni kell a gyerekekre, éjjel- nappal, elég tréfásak és lehet, hogy némelyik sunyi. mi módon lehet őket fegyelmezni? etetni kell őket és jól lefárasztani, akkor nem lesz kedvük rosszalkodni, azaz le kell őket kötni. varázsold el őket. hát majd most te is megtanulod a pakolást. minden pici rést ki kell tölteni és a hajtogatás sem mindegy. jó volt veled beszélni, mert éreztem a hangodon, hogy minden oké.azért este már megkérdeztem a repülőteret, de ők csak azt tudták megmondani, hogy brüsszelbe simán ment minden. hívjam a chichágó-i repteret. köszi, 2 van, azonnal hívom. jó , nem?tök szar az idő, esik, szakad, esik.egész hétvégén lazítás, alvás, ágy, tv, pizsi.kevés főzés. még a szobádat sem nagyon tettem rendbe, ma semmit, tegnap egy kicsit, holnap még annyit sem. a családból elég kíváncsiak, majd várunk több fotót és mutogatjuk. jó képeket csinál a gép. jó phit, szép időt sok türelmet a surmókhoz.csók drága kisfiam!majd írok amoda is.

wolfkristof 2009.06.23. 10:36:24

Szevasz ecsem! ha para van a kolkokkel, kuldjed nekik a rumot tejjel, vagy azt amit mi is kaptunk: palinka a kiflivegen!:D Itthon fasza minden, 48kredit zsebben, csak az eso ne esne folymatosan... Találkoztam Rajmi kislyanyaval: Szabo Julia -tok aranyos kisbaba, Rajko 1 korty sort is adott neki -vicces volt, szakadt mmindenki! Jok a kepek, majd kuldom a listat meg a casht:D Majd elfeljtem, kint van Kula is New Yorkban, majd probalok tel. szamot szerezni! Hajra a tovabbiakban, orulok, h faszan vagy! Csok! Kristof
süti beállítások módosítása