julius 23-26

2009.07.27. 04:03

sziasztok!

ma vasarnap este 8ora van, eppen bebiszitterkedek, na de tekerjuk vissza az orat, es nezzuk mi is tortent velem a napokban...

csutortokon este uj munkakort kaptam, Amy megkert (az egyik fonok) hogy vigyazzak a ket kicsi fiara este fel 10tol hajnal egy oraig. Keegan es Brady a ket ordogfiokat ismerem miota itt vagyok, hiszen itt vannak ok is Amy-vel a tabor kezdete ota. Brady 8 es Keegan 6, egy szerencsejuk volt, mindketten nagy Batman rajongok, szoval megvolt az esti mese, 11kor be is aludtak, persze azert kellett veluk parna csatazni, meg hulyulni az agyban, de aztan a mese alatt szepen bealudtak, ahogyan a nagykonyvben le van irva! Keegan ejfel korul felkelt mert Wc-re kellett mennie, de nem volt semmi gaz. Nyugodtan telt az este. Az orak mar neha unalmasak, de szerencsere az gyerek frissen tartanak a sok hulyeseggel!:) Sokat beszelgetunk a tobbiekkel magarol a taborrol, hogy ki hogyan erzi magat, foleg most, hogy az elso szezon lement, es a most kovetkezo idoszak szinte ugyanaz. Neha mindenki bedobna a torolkozot, mert van egy ket elmebeteg gyerek, meg egy ket hulye ember itt a taborban, na de hol nincs!:) De abban mindenki egyetert, hogy lehet sokat veszitenek amiatt, hogy tavol vannak a barataiktol, a szeretteiktol, akikkel az ev nagyreszet toltik, de megeri itt lenni, mert hihetetlen jo a tarsasag, a programak, meg maga az elet itt! Ezzel en is igy vagyok, biztos sok mindenrol lemaradtam otthon, de rengeteg tapasztalatot szereztem itt, es nagyon orulok, hogy megismertem rengeteg uj embert, belekostoltam egy olyan orszagba, ami mindig is vonzott. Szoval jo itt, es vegyes erzeseim vannak, mert megszoktam ezt a tabort, es tudom, hogy a kovetkezo 3het nagyon gyorsan eltelik, es majd az lesz, hogy nem akarok elmenni!:) De ott a masik resze a dolognak, hogy jo lesz majd a repcsin ulni, es azon gondolkodni, hogy mi minden tortent a nyaron... es vegre otthon lenni!!!:) A masik dolog ami miatt beszelgetunk ezekrol, mert erdekes dolgo alakult itt ki a taborban, ugyanis van az adott alaphelyzet, hogy a Grove fiuk besegitenek a Greenwoods taborba ket hetig megint, amibol egy het mar letelt, ahogyan tettuk az elso heten.  a problema az, hogy miutan az elso ket het utan eltuntunk Greenwoods-bol, mert ugye jottek a sajat gyerekeink, mindenki megszokta, hogy nem vagyunk ott, nem is kellunk, es most ujra be vagyunk osztva kabinokba, hogy legyunk ott ebed utan, meg este, es legyunk a gyerekekkel, ezzel reszemrol nincs is gond, teszem a dolgom, csak kb a sracok felenek azt mondtak a Greenwoods fiuk, hogy nem nagyon kell a segitseguk, mert megoldjak a problemat, na emiatt szinte alig lehet latni Grove fiut a megadott idopontokban a Greenwoods tabor teruleten, ami feltunk a vezetosegnek is, igy volt egy kis elbeszelgetes velunk, hogy konkretan mi is folyik. Szerencsere tudjak hogy a dolog ketoldalu, es azzal is tisztaban vannak, hogy nagyon nehez minket ujra Greenwoods-ban ertekkent kezelni, ahogyan a legelso ket hetben volt. Na mindegy, nagyon ez mar nem fog valtozni! Penteken kabin est volt a program, a kabin ahova besegitek a Tubing-ot valasztotta, ami a motorcsonakos gumimatrac huzas, na most kihagytam, inkabb a csonakba ultem, mert ilyen profi motorcsonakban meg nem ultem, sajnos a fenykepezom nem volt nalam, de legkozelebb viszem magammal. Szombaton szabadnapom volt, bementunk Kalamazoo-ba, egy kis shopping, vettem egy zold rovid nadragot a Hollister ben, meg kajalas egy jo kis tipikus amcsi etteremben, ja meg ezek az amcsik annyira gyorsak, hogy volt egy hely, ami igazabol egy parkolo, plusz egy bufe, a pincer odajon a kocsihoz, megkerzdi mit kersz, majd amit valasztottal azt kihozza egy talcan, amit fogantyukkal raerosit a lehuzott ablakodra, es fogyaszd a kocsibol, orulet, ki sem kell szallnod!:) Shopping elott meg megneztunk egy rendezvenyt, aminek a neve TASTE KALAMAZOO volt a neve, rengeteg etterem kipakolt a varos foterere, ahol elozene, plusz musor varta a fogyasztani vagyo embereket, en narancsos csirket ettem, volt aki hamburgert, sushit... Ma vasarnap van, laza egy nap volt, vacsorara a szokasos nyarsalas volt, hamburger es hot dog... Sue,aki a csapatsportokert fele, megkert delutan, hogy vigyazzak este egy par orara a gyerekeire, termeszetesen elvallaltam, ezek szerint hire ment, hogy jo vagyok a szakmaban!:) szoval most itt ulok, az o gepe elott a gyerekek meg bealudtak, ma este meg lesz 10:30tol a szokasos meeting, majd hetfotol megkezdodik az uccso 3het... 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása