Julius 5-6

2009.07.07. 19:01

 

Sziasztok!
Az agyamban ulok eppen, mivel nincsen sok idom a gep elott ulni, az internet szobaban, igy mostantol 2hetig igy oldom meg a blog frissiteset. Miutan a gyerekek nyugovora tertek, ami hivatalosan 21:45kor van, akkor elkerem Zac laptopjat, aki a tarsfelugyelom a cabinban, es tudok nyugodtan irni, majd masnap a delelott folyaman 2perc alatt felrakom a netre! Na lassuk mi is tortent az elmult ket napban!
Vasarnaponkent egy kicsit kesobb szoktunk kelni, reggeli utan folytatodtak az activity-k, volt ket roplabda oram, de cask besegitos voltam, igy cask ultem a playa mellett levo padoknal, es nagyban keszultem a hetfoi Grove megnyitora, udvozlo lapokat csinaltam, a mi kabinunk neve a Wildcats, igy rajzoltam egy nagy abrat, meg egy Welcome Wildcats feliratot, meg a sracok neveit, ezekkel foglalatoskodtam vasarnap delelott, ebed utan volt egy kosarlabda foglalkozasom kislanyokkal, oket szeretem a legjobban, erdekes, ugy gondoltam majd nem tudom kezelni a lanyokat, de neha egyszerubb a dolgom, mint a fiukkal, na de nem is ezert szeretem oket, kb 6szoktak lenni (valtozo) fogekonyak mindenre, altalaban az elejen meghajtom oket, kulonbozo vices feladatokkal az elso 20percben, jol elfardnak, utana mar csak vicces jatekokat jatszunk. Utana rohantam vissza a kabinba, mert rengeteg dolgot meg kellett csinalni hetfore!!! Vacsoraig ezzel foglalkoztunk, majd vacsi utan, ami vasarnap leven megint a szabadban volt, hot dog es hamburger... na utana jott szokasos vasarnap esti meeting a vezetoseggel, a heten kaptam megint kek kartyat, mert segitettem egy hatalmas tabortuz epiteseben, de most nem nyertem!:) a meeting utan hulla faradtan beestem az agyba! Hertfo reggel, reggeli utan az utolso simitasokat vegeztuk a kabinoknal, majd elmentem orat tartani, es mire visszaertem a Grove-ba, mar kezdtek erkezni a gyerekek a szulokkel, volt minden, kaja, udito, suti, nagy autok, hatalmas taskak… :) majd idegenvezetes a gyerekeknek, mi hol van a taborban, egy kis foci, ismerkedes, vacsora, majd tabortuz!!! 11kis ordog van a kabinomban: Nicolas, Josh, Jacob, Max, Jimmy, Michael, Adam, William, Matthew, JR, Henry! Aranyosak!!! Most beindul az elet 10napig porgosebb lesz mint eddig, de majd igyekszek jelentkezni rendszeresen! Udv mindenkinek! Szokas szerint mellekelek nehany kepet, az elmult napokbol!

vasarnapi vacsora! (a regi kabinommal)

 

Hot dog keszites kozben...

 

A kek kartya, Meeting kozben vagyunk epp!:)

 

Az uj kabinom kivulrol, az udvozlo lapokkal!!!

 

Wildcats!!!

 

Logo

 

Good Night!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://summerintheusa.blog.hu/api/trackback/id/tr11232535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása