Sziasztok!

Ez a bejegyzés már itthonról frissül.... repüljünk vissza az augusztusi forró amerikai nyárba... Szóval vasárnap elhagytuk a tábort, és Tommy-val tartottunk egy 'laza' napot Portage városkában (ahol lakik) megnéztük a District 9 cimű filmet moziban, mondhatom jol választottunk, G.I. Joe volt a másik lehetőség, de úgy voltunk vele, hogy azt bármikor meg lehet nézni, ezt pedig itthon majd csak szeptembertől adják a magyar mozik.... na amikor ez kiderült, Tommy dobott egy hátast... XD :D De a lényeg: Jo film, ajánlom mindenkinek! Mozi után Val Mart... (szokásos) vettem 12.000Huf-ért egy komplett bőrönd hadsereget, egy óriásban volt még két kisebb gurulós berakva, plussz még egy húzós sporttáska, mindez 60 dolcsiért, American Tourister a márkája, aki nem tudná, ez a Samsonite olcsó változata, természetesen nem hiper szuper minőség, de az átlagos -egyszer megyek egy évben valamerre bőrőnddel- kategóriájú embereknek sztem tökéletes! A két kisebbet Tommy családjának adtam, mivel nekem csak a nagy kellett, plussz a huzós sporttáska! Másnap, hétfőn lementünk a Purdue egyetemre, ami 2órára volt a házuktól, útközben Tommy ajánlotta, hogy álljunk meg az egyik bevásárlóközpontban, és vegyünk egy-két ruhát, mivel leárazás van, és valszeg New York-ban majd nem lesz olcsóm annyira  a ruha, mint itt. 100dolcsiért az Abercrombie boltban sikerült néhány kellemes pillanatot szereznem... pulcsi, polo, ing.... "MENJÜNK TOMMY, mert itthagyom a fizetésem!" ezzel a jelszóval rohantunk ki a boltokból... tényleg olcsóbb volt minden, tommy vett 12dollárért egy Quicksilver papucsot, amit felpróbáltam és hihetetlen kényelmes volt... nesze 2.400ft! Végül leértünk-----> PURDUE UNIVERSITY  tipikus amerikai egyetem, külön város van kiépülve, gyönyörű épületek, stadionok, lakások, parkok, üzleteke... tele fiatalokkal! Nekem nagyon tetszett, megmutatott minden fontosabb helyet az iskolában. Másnap reggel vonatra ültem és irány Chicago, ott rohanás ki a reptérre, és azon kaptam magam, hogy már a La Guardia reptéren ülök New Yorkban... hát itt vagyok!:) Kulcsár Ákos magyar-amerikai barátom :) kijött elém, némi késéssel, majd bementünk Manhattenbe, az Upper West Side-ra a szállásra, ami egy Hostel volt, a West End Avenue-n... a 102.utcánál, közben megérkeztek a srácok is, Matt, Will, Jamie... ők is Chicago-ból jöttek, csak ők a JFK-re érkeztek, együtt töltöttük a következő néhány napot! Még Coty érkezett másnap este a ChinaTown-ba Bostonból, ő is velünk volt Vasárnapig. Szóval kedden érkeztünk és a többiek vasárnapig maaradtak, én hétfőig! Még kedden este belecsaptunk a lecsóba... irány a Times Square, félelmetes látvány, és egyben lenyügöző... öt nap bőven elég New York-ra (manhattenre) olcsó üzemmódban laktunk a nagy almában, mindent láttunk, ami lényeges úgy érzem, annyira nem ájultam el a várostól, nekem Chicago sokkal jobban tetszett, de ez egyéni vélemény, azért bármikor laknék ott egy pár évig!:) Sikerült kosarazni is az utcán, olyan tipikus ketrecben, olyan "tipikus emberekkel"... élmény volt, amerikai természettudományi múzeumban is voltunk, central park, 5th avenue, Brooklyn Bridge, plusz rengeteg mindenhol, nem tudom leírni, ne haragudjatok! Rengeteg minden, de elvesztettem kb 100képet, pont a múzeumból a hatalmas dinó csontokkal, plusz a kosarazás sincs meg... :( ! Szóval New York méltó befejzése volt az amerikai kiruccanásomnak, kaptam egy kis csillagport a nagy Államokból! Minden rendben volt, probléma egy szál se. Köszönöm mindenkinek ezt a nyarat, aki segített kijutni, aki olvasta a blogomat, akik mellettem voltak! köszi köszi!!! Ezennel vége ennek a sztorinak is! 

Jók legyetek!!!

Folyt köv?:)

A bejegyzés trackback címe:

https://summerintheusa.blog.hu/api/trackback/id/tr891350553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása