Junius 29

2009.06.30. 02:43

Hello Mindenkinek!

tegnap este volt a meeting, itt minden felugyelo jelen van, plussz a vezerkar! elemeztek a hetet, minden szuper, kemenyen dolgoztunk, a gyerekek jol viselkedtek, nem tortent semmi baj, szal minden rendben. Elfelejtettem emliteni, hogy a taborban van egy jatek, ill nem is jatek, na az van, ha rendes gyerek vagy, tehat segitokesz vagy a munkadon felul is, vagy csinalsz vmi extrat, es ez a vezetoseghez eljut, akkor kaphatsz elismero kis kek szinu kartyat, ami akkora, mint egy nevjegy, rajta van a neve aki kapja, meg h miert, egesz sokan kaptak a heten, koztuk en is! En azzal erdemeltem ki, hogy tancoltam... az ebedloben, mint emlitettem mindig megy a szivatas egymas kozt! vannak ilyen gyerek mondokak, melyeket enekelunk neha, es az a lenyege, hogy valaki csinaljon valamit, na elkezdte kiabalni 200gyerek meg 30felugyelo, hogy: heeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyy Jeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyy! Shake your booty!:) En erre: No Waay!:) ez ment egyszer ketszer, amjd felalltam az asztalra es nyomtam egy kicsit!:) Ezert kaptam, mert nagyon viccesnek talalta mindenki!:) De kanyarodjunk vissza a meetinghez, ezeket a kek kartyakat osszegyujtik es hetente kihuznak egy par szerencsest a meeting vegen, a fodij majd a vegen lesz, ahol az osszes kozul kihuznak egyet aki 500dolcsit kap keszpenzben!:) Nem semmi!:) Akit kihuznak vasarnaponkent az 25dolcsis vasarlasi utalvanyt kap az egyik nagyobb supermarketben, a neve: TARGET! Az egyik szerencses pont en voltam! Yeeeaahhh!!:) Felolvastak miert kaptam,de mielott atvettem, azert nyomtam meg egy tancot!:) Na ez tok jo dolog, a tabornak nem kellene ilyet csinalnia, ez tok szuper!:) Ezzel is novelik a tabor szinvolat!:) Ma szabadnaposak vagyunk nagyon sokan. Reggeli utan, kicist ejtoztunk, majd bementunk Kalamazoo-ba megnezni a TRANSFORMERS: Revenge Of The Fallen c. filmet, nekem bejott, bar volt egy-ket uncsi resz de osszessegeben nezheto!:) Utana TARGET-be vittek a fiuk, hogy nezzem meg milyen egyaltalan ez a supermarket! Van itt minden, egesz jo belulrol, nem egy raklapos-Tesco, nah mindegy, hosszas nezelodes utan sikerult az utalvanyt elkoltenem!:) 20dolcsiert vettem egy Sony kistaskat a fenykepezomhoz, plusz 5dolcsiert 5csomag ragot!:) Ennyi magyar gyerek fillerre kiszamolja!:) Szoval erre ment el a nagy nyeremeny, utana vissza a taborba, ma kicsit rossz ido volt, ami azt jelenti, hogy felhos!:) Most fel8van, megyek kondizni, aztan pihi, holnap folyatatodik tabor ujra!:) Mellekelek ujbol kepeket! Bye-bye

 

Imadom ezeket a kamionokat!

 

Indulasra keszen!

 

Moziban!

 

Kalamazoo, kocsibol...

 

Targetben lattam, hihetetlen Spongya Bob LEGO!:)

 

Legutobb 10eves koromban fogtam ilyen jatekot, most a film miatt ujra forgalmazzak oket!:) G.I. JOE, nagy kedvencunk volt Krisivel!:)

 

Kalamazoo, Subway

 

Itt minden hatalmas, meg a zaszlo is!:) hihetetlen...

A bejegyzés trackback címe:

https://summerintheusa.blog.hu/api/trackback/id/tr191216920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gombi91 2009.06.30. 17:13:08

Szeva Gerito!


Tegnap jöttem meg nyaralásból,uh nem olvastam a korábbi bejegyzést de remélem minden rendben veled.Bakker,hogy ide kommentelni tudjak regisztrálni kellett,nemtom,h ez az indapassnak miért jó,de olyan kódot adtak,h nem bírtam kiolvasni,háromszor frissítettem mire adott egy normált...
na de most majd lelkesen fogok írogatni. a gi joe nagyon ott van,nekem késes meg rácsos volt a kedvencem.(asszem így hívták őket,de lehet,h csak mi neveztük így már nem emlékszem).nagyon pimp vagy a kamion mellett,legközelebb levágott ujjú flaneling,veszkócsizma,farmer,baseballsapka,borosta és akkor elhisszük,h azt nyerted a targetes utalvány helyett:) vigyázz magadra! aztán majd írok.csocsesz

slates 2009.06.30. 22:52:17

Attya úristen, table dancing :) Very Nice... MIt meg nem adtam volna azért a pillanatért, pláne ha egy bizonyos Puskás JÁnos is jelen lett volna
süti beállítások módosítása