augusztus 11-16

2009.08.17. 04:42

Udv!

Itt a vege fuss el vele! Kezdhetem igy is ezt a beszamolot. Szomoru vagyok, es egyben boldog is! Az utolso harom napban voltam csak igazan leterhelve, tortent ugyanis, hogy felkertek CDC-nek, ami a Color Dayz bizottsagi tagot jelent!:) Negy ember kapja ezt a kituntetest szenzononkent! Termeszetesen elfogadtam, pontoztunk, szerveztunk, biraskodtunk! nagyon jo volt!:) Szombat reggel a gyerkocok elszivarogtak a tabor teruleterol, majd kitakaritottunk, es mentunk a zaro vacsorara, ahol beszed, vacsi, egy kis buli, majd vissza a taborba meg ejjel bepakoltam mindent a borondbe, mert ma reggel mar jottunk is Tommy-hoz, persze elotte volt nagy bucsuzkodas a taborban!:) Megkoszontem mindent a fonokomnek, aki mondta, hogy en vagyok az elso magyar felugyeloje, es buszke ram, hogy milyen jol dolgoztam! Mai napot itt toltottuk, voltunk csavarogni kicsit, moziban, wal martban! Holnap Purdue..... ha lesz idom akkor meg New York-bol jelentkezek....

udv!

A bejegyzés trackback címe:

https://summerintheusa.blog.hu/api/trackback/id/tr551314217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Don Klicsko 2009.08.24. 20:05:22

azért remélem még egyszer-kétszer tudsz írni. jó volt olvasni a nyáron ezt:)
suliba jössz még?
klicsko
süti beállítások módosítása